Sunday, July 4, 2010

hala tuju ku


salam....
(adeq bongsuku~~~ miss him)

straight 2 da terminal ponit
ya~~~!!!
ak sign in kat blog ni, bru2
je lg....
knpe ya ak nk ???

1. aku mmg suke tulis diari sebenarnye... so,wit da modern
tech yg ade depan mata aku skunk,
aku pun nak menggunakanlah tech ni ngn sebaiknye....
online diari la katakan ye.... huhuhu~~~
aku boleh upload gambar.... boleh tulis ape yang tersirat di hati....

2. aku bosan r duk u ni.... bukan xde keje.. berlambak keje aku ade.. tapi sume 2 xmenarik
minatku la... daripada aku berangan,bek aku taip2 kat cni an...
boleh la latihan menaip... laju ckit nty... huhu~

3. sokongan dr my ehem2... huhuhu~ so, aku buat la blog ni.....

n many more sebenarnye....
k la... kawan blog ak suh touch up ckit blog aku ni....
cu later my blog....

No comments: