Tuesday, July 27, 2010

tercalar hatiku~


assalamualaikum. dan selamat malam.
xyah bace la entry ni. aku saje je ni. nak tulis2 malam buta ni . nak jiwang ckit.
sungguh. aku yg kesedihan.
tyme aku sedih je,aku pasti akan on laptop, n buat ape yg patut.
nak kasi x nak sedih la konon. tp ntah la ape silap aku.
aku pun bingung. mmg aku salah tp.
yela aku je salah. xde yg betol. sape la aku kan. hanya manusia yg penuh kelemahan.
erm. da la. aku xnak sedih2 ni. biar lah aku hepy diri aku sendiri.
da org x layan kite. esok ak ade quiz.
tutorial pun xbuat. extra excersice pun aku xbuat.
aku redha je la esok.aku x mampu da nak stdy.
mood aku hilang gler. aku down gler. xpe. xde org nak kisah pasal aku.
ape aku kesah. hidop mesti pandai berdikari la fathiah.(talk 2 myself)
hilang nantok suda. erm. blogwalking je la pas ni...

saje je tulis kecik2 biar org xbace.
SALAM NISFU SA'ABAN drku fathiah.



6 comments:

Zalikha Razali said...

hehehe..sedih kenapa ni?

ishiko said...

hahaa..biase rr tu nme pn blog...

puteri azny said...

ooww..patot la smlm diam je
beb dun sedey2 eh.chill k! :)

fathiah said...

zalikha: saje nak sedih2 ckit mlm2 :)

ishiko: yela kan. name pun on9 diary.

puteri: mane ade. biase je aku smlm :)

Zalikha Razali said...

heheh ye ke? ika pon tgh sedey actually...masalah..lelaki..

fathiah said...

ika: haha~ biasa la an. hidop dam kehidupan. sedey jgk ke? sabar2 . tau :)