Sunday, October 3, 2010

KARAOKEHOLIC

Assalamualaikum.

hari ni hati aku tergerak nak masuk contest la der. first tyme kowt ak masuk contest, sebelom ni aku tgk je teman2 blogger masuk. :) sedang ak berblogwalking,aku terjumpe la tuan punye penganjur contest karaokeholic ni (sila klik di cni untuk bertemu ngn pangajur ye :) 






 Powered by BannerFans.com
 

Syarat-syarat penyertaan

1. Ada blog sendiri. Jangan guna orang lain punya pulak.
2. Jadi follower blog ini. Senang nak tau update nanti.
3. Buat entry pasal contest ni dengan tajuk KARAOKEHOLIC. 
4. Letak banner contest dalam entry dan sidebar blog korang.
5. Letak 1 keping gambar korang berkaraoke.
6. Tag rakan blogger. Tak kisah berapa orang pun :)
7. Tinggalkan komen pada link ini. untuk saya update link participants :)





Hadiah:   Karaoke percuma di pusat karaoke pilihan anda ! Seriously. saya belanja :)

Tarikh tutup:   30 October 2010


...ini gambar saya... 





di sini aku nak gtau ckit asal usul pic aku bersama temanku tercinta ye. 
pic ni di captured selepas kitorang dapat result spm. huhu~ terbaek x kitorg. :) ape yg best nye tyme ni,kitorg hnye karoke kat box yg kecik tu jep. bukan nye lam bilik karoke tau. sepatutnye hanye 2,3 org leh masuk kan. tp aku 6 org sekali sumbat tau. berebut2 mic tu semata2 nk nynyi :) hebat x hebat x. hebat la kan. lg hebat apabila ak berbaju kurung sewaktu p karoke. haha. sume org tgk,terasa diri cam diva.huhu~ ni la kenangan last aku n kawan aku. coz kitorang berpisah untuk sambung stdy,sume lain2 tempat plak tu. sdey2.


and aku tag ciput azny

i love karoake

3 comments:

Indah Mulya said...

wewwiiitttt..all da best in da contest cik!hehe

rara :) said...

i <3 karoke much!
hehe
good luck yaww :)

puteri azny said...

aku xley join.gambo tade :)