Saturday, October 2, 2010

bestkah bace novel... ?

Assalamualaikum. 
mulaikan hidop anda dgn senyuman :)

di hari yg kusut ni,aku nak berstory tentang beberapa novelis yg aku kenal sepanjang aku menjadi pembaca novel yg setia kira2 1 2 tahun yg lampau. sebenarnye ade ramai lg an,ak aku ske cara penulis novelis aisya sofea ni. di antara karya beliau adalah seperti berikut:(sebenarnye sorang jep) huhu

...best giler...
Novel adam dan hawa best giler la. In my opinion la. gempak r. :) ske giler bace novel ni. x puas :) cam promoter rasenye. huhuhu~ papepun aku nak sambung balik hobi aku yg ske bace novel ni. da lame x bace. bace2 pun xabes2. aduh. sem depan nak bace buku biology yg tebal tu lg. iyooo... moga2 dipermudahkan ye tuk aku hafal shume2 :)








6 comments:

lan_ax said...

sy ada sorg mmber laki.. dia pn layan baca novel.. dia pn suggest kt sy bc novel ni.. btol menarik ke??
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

INTAN.... ~ said...

saya suka baca novel..
kalau dulu2 bc novel cintan cintun..
meleleh xhengat..

tp skg lebih kpd novel2 yg membangunkan jiwa..
bg makanan kat rohani lebih skit..
=)

ciput azny said...

siti rosmizah lagi best :)

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

norhayati berahim punye novel dulu2 best.

meera^da cute..*_* said...

asal best je, sy xkan miz beli...
go go novel melayu..

shasha said...

Sya pon ska baca novel. Lagi2 terbitan alaf21. mmg layan lah.. :D

hey, nk tny ini blog kmu bersama si dia yea? cool..sya pon teringin nak buat blog bersama tp si dia takmoau. huks~