Friday, October 29, 2010

comey nye aku (^_^)

Assalamualaikum :)

peristiwa ni berlaku sewaktu semasa hari pertama aku berada di u aku.
d satu petang aku tengok2 la ncet aku yg semestinye kurang 
dengan sms. tp petang tu ade satu msg... aku pun bukak
-
-
-
-
-
-
-
jengjeng
-
-
-
-
-
-
-

mak aku kasi ni.
comey kan aku. hahahahahaha. biar la x comey pun.
aku nak puji diri sendiri jugak. sape lagi nak puji an :)

sebenarnye bukan tu main point nye...
aku nak cakap yg bear2 aku dah dibakar oleh abahku
arghhh... aku sayang giler bear2 tu.. bole kutil campai botak


k la. kawan aku nak main game plak.
charger lappy aku rosak akibat berebut2 ngn adik2 aku.
ganas x kitorg. so,lappy da xleh gune da :)
nak cari lappy baru la. hahaha. banyak duit aku. tunggu la bertahun2
lagi,baru beli yg baru kowt :)
k sekian


http://budakais.blogspot.com/2010/08/pembukaan-20-blog-fathiah-kena-hack.html

5 comments:

Enna Banana said...

comel jeh muka dia. isk! dengki tau..haha

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahaha , same gile muke ko dr dulu smpai skang

kelana fana said...

sian kat bunny n bear tu.. :)

Mr Ceym said...

mmg retro la gambar... haha..

Afiefah Safieni said...

alaa...comelnya
=)