Monday, October 4, 2010

Give Away- tiya nak belanja makan!

Assalamualaikum :)

ary ni ak nak masuk contest lg. hahaha. ak nak penuhi hidop ak ngn contest jep. best jgk rase nye,x la bosan sgt hidop ak sebagai babysitter ni :)
korang nak join x? sila klik ni untuk bertemu ngn penganjur (cik tiya)

...boleh klik d cni jge...
syarat2:
1. terbuka kepada semua org yang ada blog.
2. suka hati nak follow "from tiya with love" atau x.
3. letak banner nih kat entry korang, link kan terus ke entry ni.
4. wat entry pasal GA ini dan bgtahu kenapa anda suka makan.
5. tglkan link terus ke entry GA anda kat comment box entry ini.
6. tag
 2 orang kawan anda yang jugak suka makan. n make sure dorang tahu anda tag dorang.
7. tarikh tutup adalah pada 
20 oktober 2010.



ok meh ak nak gtau sebab dan alasan aku ske makan. huhu~
  1. aku nak naikkan berat badan aku. sama cam cik tiya jgk :) coz BMI ak under weight kowt. huhu. nak la normal an. n my bf tetap maintance. haha. maintance ape tuh? normal la kowt. yeke? ye ye. btol la tu. huhu.
  2. aku dapat satu nikmat yg syokkkkkkkk,best sgt. makanan yg pelbagai rasa,warna, texture,dan jge khasiatnye. fulamak meleleh air liur aku nih. ini dinamakan nikmat makannnnnnnnnnn... bukan sume org dpt nikmat ni. ade yg xblh makan seafood la,ade yg berpantang la n etc :)
  3. and the last one is aku suke makan kerana  aku mahu hidop lg di atas muka bumi ni. cube kite bayangkan hidop tanpa kite makan? tenaga pun xde an. camne nak nak hidop. huhu. nak tekan2 keyboard ni pun xleh kowt.
...sodap...
Makan untuk Hidop,
hidop untuk Beribadah kpd Allah.
(ayat dipetik drpd kwn alim ku. huhu)


di sini aku mahu tag ciput azny lg coz ko xnak masuk sgt yg sebelom ni :)
and zama la... huhu

No comments: