Saturday, November 13, 2010

suprise besday for me and present for me

Assalamualaikum shume :)

besday aku kan 11.11 . beberapa hari yg lepas.
aku tak expect la yg kawan2 aku nak wat pape kat aku. kerana
fulus (duit) kitorg da kering da. ditambahkan lagi ngn elaun yg
x masuk2. adesss.

so. aku relax je la tyme bday aku tu. malam 11.11 tu
aku pun berehat sambil buat tutorial biology coz
esok da nak hantar. sudennttllyyy...

untukku



nyanyian lagu besday


dengan itu aku pun terkejutttttt gitu sambil tersenyum :)
x tahu ape perasaan aku waktu tu...
and then aku terlihat ade KEK MOIST CHOC serta lilin
comey g2... kitorg pun tiup ramai2 :)


...kek yg da ditiup...


...sesuda kami makan...

kek ni diimport khas dari sepang tau.
made by ZAMA . hehehe... best kowt. terima kasih ye sume.
so. sape2 yg nak tempah kek ni boleh ke cni

so,di cni aku nak berterima kasih
pada korang sume ye :)

hadiah yg aku dapat dua je. setakat ni.hehehehe.
terima kasih sekali lagi ye.

  1. mama aku kasi :) tq kat sepupu aku coz jadi org tengah. :)

...comey kan...

bukti mak aku kasi :)

2. tim n yan kowt :) rumate aku...

ape dalam ni ae?


buku bertittle CAHAYA HIDAYAH

tu je la buat masa sekarang :)
maklum la lappy xde. gune yg rumate je ni...
k sekian

6 comments:

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hehehe terkejut tak ? aku dtg sbb ko :) dah tua dah kwn aku sorg ni :)

misz FaTiN said...

hepi belated bezday cik fathiah.. ^_^
bestkan dpt suprise.. huhu

ciput azny said...

tnggu masuk elaun t aku bg hadiah besar punye tuk ko.

HEEHEHE

molmolla said...

hihihi! hepy belated :D

hamzah ian said...

wa.. hepi birthday... nmpk sedap kek tu.. waa...

fathiah said...

terima kasih shume :)