Sunday, December 12, 2010

kucing hutan yang comel

Assalamualaikum :)

aku memang pencinta wanita, namun ku bukan buaya. yang setia pada seribu gadis, ku hanya mencintai dia.... hahaha :) aku bukan LES ye. saje nak nyanyi lagu nih. sila jangan salah faham. eh, jum tengok kucing2 ni. comey kan. cam tuan dye. hahaha. masalah nye, bukan aku tuan empunya kucing ni. ish ... kacau je la...
AKU

saya sayang kamu :)
comey kan kucing nih~~~!!! aku suke giler tgk mereka nih. walaupun hanya dalam gambar. comey2..... nada gedix :)
...kawan2 mereka...
mereka lagi :)
ini bukan kucing saya. saya amik gambar curik nih. hehe.
maaf ye tuan, MR-H :)
comel x kami? mereka comey kan :)
buat MUNI n TERK
maaf aku masukkan gambar korang tanpa izin :)
sekian terima kasih. moga kalian mendapat apa yg diinginkan

20 comments:

NARDtheNERD said...

comel kucenn.
tapi benci tahi kucenn.

hehehe.
:)

fathiah said...

betol3... benci jgk... heee :)

Cik_Shiqah said...

mcm harimau bintang je kucing tuh. cantik bulu dia. hahaha.

fathiah said...

shiqah : tu kucing hutan :)

Ain Atika said...

ehhh peliknya bulu kcing nih...macam harimau bintang..hhihi..comelnya makhluk ini.

Enna Banana said...

kucing leopard!!! gila comel
nak sekor!!

Azri Björke said...

corak kt bdn kucing ni da mcm musang dahan yg ak bela dulu.. best gler bela musang... bela sjak musang tu x pandai jln lg.. bile da pndai jln, kalau ak blari, die pn blari ikot.. jinak gler... kalau pegi sungai, mmg suke gler die masuk dlm sungai tuk berenang.. tp time ak nk masuk asrama, da bg org tuk bela.. last2 die lari ilang camtu je.. terkenang gler time bela die.. nnti nk cri musang laen aa tuk bela..^^

fathiah said...

ain n enna : comey kan... :) hehe

azri : musang? wow.. rapatnye ngn nusang tu. mesti musang tu sedih kan sampai larikan diri.. ermmm

Enna Banana said...

sangat comel okay! enna nak baka camni jugak!

iqbalhakimi said...

haha..tajuk entri bikin panas..cumil lah pulak kucing uh walaupun gambar curik.. =D

YOUsoF said...

Comel abes kucing² tu!!

*terus sayangi mereka okeh! ;)

hentakbelipat said...

serius rare bulu kucing tuh..ape jenis kucing tuh

izyan nasuha said...

oo kucibg hutan... jinak ke??

nazirulhazwan~ said...

kucing tu mcm cheetah o0o.hehe

Azmi said...

bapak garang muka..
hehe seram!!

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahhaha muni pakai scarf aku ke ? hahaha

fathiah said...

zama : yup ")

azmi : lex la...

izyan : x jinak sangat la. huh

FatinSyahirah said...

dari kecik sampai sekarang tak boleh bila nampak kucing.

wuwuwu

fiza hafizah said...

bodoh juha yg coment ckp tu binatang apa dh sah2 lah tu kucing hutan lol! taik kucing xde la kotor sgt nk jijik ni

fiza hafizah said...

bongok btl sape dok coment tnya bende tu apa bulu pelik sah2 lah tu kucing hutan lol! apa lah korang ni hidup kt dunia ni xtahu apa ciptaan ALLAH ..xpyh nk benci taik kucing sedang kan nabi muhammad tidak langsung jijik !