Monday, January 17, 2011

just for my bestie

Assalamualaikum shume.

entry ini adalah khas untuk sahabatku yang tercinta RUMAISA. tak de kene mengena dengan yang lain. sorry coz baru reply coz aku baru jep online ni. dah lame da xdapat online kerana masalh teknikal yg x dapat aku elakkan. ye, aku ingat sume kenangan kite. sumpah, aku langsung xlupekan kamu. apakah lagi ade niat nak putus kawan. langsung tak terdetik di hatiku. 
gambar zaman sekolah :) aku tengah
ini gambar, aku curi dari ko.  becoz gambar2 kite yg dulu2, ade dalam lappy mak aku. tak transfer pun,coz ni pun bukan lappy aku. saje letak besar2,tanda aku rindu ko. hehehehe. gelak la, walaupun tak lawakk.. 


OK, sekarang aku nak cite pasal yang aku balik kampung tu kan. pada hari tu, perjalanan aku dari besut ke kuala terengganu mengambil mase 2jam lebih. maklumla kete xlaju. sampai umah nenek aku. makan2. pegi beli barang kat KT and then balik ajil. mase aku sampai tu da petang tau. ditambah pula dengan kepenatan yang melanda diri ini. aku tido la petang tu, sampai malam dalam kul10 lbh, aku col mimi. mimi cakap nak datang pagi esok umah aku. k, fine. aku tanye jugak sal ko jugak kat mimi. tapi aku lupe dah dye jwb ape. pagi tu aku lepak jap kat umah mimi, pas tu mak aku suh balik da, coz nak balik besut. esoknye mak aku keje. so, konklusinye, bukan aku xnak jumpe ko. mase suntuk giler weh. mmg xsempat nak buat ape pun. aku kemas baju2 lame aku lagi,untuk bawak balik besut. bukan aku xnak jumpe ko rumaisa.

sambil tersenyum aku melihat. tanpa kusedar air mata mengalir. sungguh aku merinduimu :)
 
tu je la support yg aku ade. bukan xnak jumpe ko. aku sempat jumpe mimi je. tu pun kejap je. x sempat nak buat ape2 pun. nty lau kite ade mase, ade jodoh. moga ketemu kawanku. ampun maaf dariku. bukan niat aku xnak jumpe ko. sungguh. aku dah xthu nak cakap pe lagi. tapi,moga persahatan kite kekal selamanya. reply ur love. from fathiah :)

sekian.

4 comments:

Ain Atika Zailani said...

seronok bila ingt balik kenangan masa sekolah dulu..hihi

Mielisairaus said...

korang jgn buat ak tacing!hahhah..
ok,selesai sume nyer yep! :)

Unknown said...

rindu la kwn2~

ejulz said...

SAHABAT SEJATI.. huhu