Tuesday, January 25, 2011

my girlfriend is a gumiho

Assalamualaikum :)

ok, tak tahu nak cakap ape... yang paling penting ialah kerja-kerja aku, sudah semakin berkurang untuk waktu ini... di keluangan masa ni, aku nak coret2 cikit kat blog aku nih...
...feeling now...

MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO

aku sedang hangat melayan drama korea ni sekarang. maaf. aku memang jauh ketinggalan dengan kawan2 aku. banyak lagi drama yang aku tak abes nak tengok2. xpe2... nanti aku tengok lah shume. aku pasti!!!! :)


woooonggg 

gumiho

5 comments:

Bazilah said...

BEST!

misnurr said...

hehehe..

fath.. camne nak wat ads nuffnang tu atas header??

fathiah said...

bazilah : mmg best an :)

. Amiera . said...

artis korea ke ni? hehe

molmolla said...

yeahhhh! come on bebeh..
banyak lg kamu tak tengok ni..
marry me, mary dah tengok? dream high? secret garden? my princess?