Wednesday, January 19, 2011

zaquan, ayu raudhah nikah jumaat ini


Assalamualaikum manusia2 sekalian alam :)

tadi aku bace paper METRO. page depan dye pasal zaquan adha. sape tak kenal pasanagn kembar yg jugak pemain bola sepak kebangsaan, Malaysia bersama dengan tunang dye, ayu raudhah. diorang dah nak khawin dah. btw TAHNIAH buat kedua2 nye. aku bile la nak kawen. hahahahaha... belajar pun x abes lagi. gedik2 nak kawen. ish..... xboleh2 :)

zaquan + ayu (google)


maslis akad nikah : masjid Sultanah Bahiyah, alor setar, jumaat ini. 
majlis kenduri pihak lelaki Paroi, negeri sembilan, 30 januari 2011

ni je la yg aku tahu n ingat. kalau nak lebih lanjut, bukak metro hari ini or mana2 paper yg ade :) hehehehe... aku doakan agar pernikahan ini kekal hingga ke akhir hayat. xnak cam artis2 lain.and semoga perjalanan perkhawinan, selamat hendakNya :)


11 comments:

hazwan said...

tahniah
semoga kekal sehingga akhir hayat

Khumaera Ismail said...

kahwin akhirnya =) pasangn comel..

paish said...

cute couple. moga berkekalan..

yui92 said...

semoga bertambah keberkatan hidup setelah kawen...

aleen aiden said...

wah,da nak kawen rupenye dorang nih.both look gud 2gether.

bardboo said...

diorg ni sama cantik sama padan, kan?

Jom Lawat Blog Bardboo

misz FaTiN said...

semoga mereka kekal ke akhir hayat..

ciput said...

aku relakan zaquan pergi~

fathiah said...

ciput : sape ko yg xmerelakan.. heee

bardboo : betol :)

alinac lover said...

tahniah la utk dorg..hehe

Cempakamelati said...

Semoga mereka berbahagia hingga ke hujung nyawa.