Wednesday, February 9, 2011

haircut style

Assalamualaikum :)


sekarang aku terfikir - fikir, potongan mane yg sesuai dengan aku yang berwajah panjang nih. huhuhuhuhu. aku suke rambut panjang sebenarnye. so. adakah gambar di bawah ini sesuai untukku? heeeeeeeeeee


cantek kan :) google

atau yg ini? google

atau ish... oucchh.. seksi u. heee :) google

cute asian hair style -http://long-hairstyle.blogspot.com/
ayu nye... google :)
gambar bawah2 ni, sytle rambut yang pendek2. yang menawan hati dan kalbu jugakla ~ BAGIKU laaa... :)

google :) wooo...

style la :) google

SO, which one? 
hehehehehehe.. k sekian. wasalam.. tq :)

11 comments:

Yaya Zamimi said...

fat!
botak jela...
cun apa... huahuahua... XD

miss el said...

sume nice :)

Azmi said...

erm...tak de pun yg aku berkenan...

fathiah said...

yaya: hahahaha. bole ke?

miss el: kan kan :) heeee

azmi: ape ko ske nye!!!!!!!!

ciput said...

buat mohawk je der. HAHAHA

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

buat style negro la beb ! :D

fathiah said...

ko nak ke kwn ko buruk cam tu? heeeeeeeeeeeeeee

HaNTwO said...

rambut cam katie tu cantik sangat2 hehehe..

Puteri Ketenangan^^ said...

kalau nk search tgk gaya rambut rasanya jd mabuk. hehe. byk sangat yg cun2. ngn tuan2 dia sekali cun. haha :)

alinac lover said...

yg curl lawa~

bubu ieQa said...

suka yang gulung2 tu . hehe