Friday, March 25, 2011

aku sumpah kau!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera 

sejak kebelakangan ini saya aka aku sangat sangat sangat la malas nak 
meng'update' blog saya aka aku ini. 
Tapi saya aka aku jugak rajin nak bace entry2 blog orang lain.
So, kalau sape2 yg nak aku p melawat blog korang,
sila2 la kasi link...

google :)
Tapi kadang2 aku akan jadi malas jugak untuk bace coz
terlalu panjang and 
tulisan yang ntah pape jenis tulisan yang digunakan.
pening kepala aku dibuatnye.
So, sumpah aku RAJIN :)

p/s: sedang mencari resepi. nak buat kek coklat :) weeeeeeeeeeee

google :)
 

11 comments:

musingan said...

nice blog... I really like visiting your blog even though I acnt understand it...

Raji berkata said...

hahahah its all sebab mood kan =.=
ak pun kdg2 cmtuh
hohoho

musingan said...

ahahha.. I just like it.. the background is very girl in looks... I like reading malay.. ako tak panday cakap bahasa malayo... wish someone will teach me.... ehehehhe...

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

wehhh aku dh bg kn resipi kek coklet haritu.

misz molecule said...

hahha..perkara yang selalu kote alami memang lah cmni,,


sumpah byk2.hehehe

chienta zieya said...

ting !!! sye sumpah awk jd rajin . .tido pon jd xmau da ..hehe

alinac lover said...

ololo~ tgk gmbr tu nyum2 je rasa.trus rasa nak ke kedai kek~

jat_010 said...

haha....melekat trus...cantik sngat cover blog ne..
mmg creatif
;)
rajin2 lawat blog saya
http://ilu-most.blogspot.com/

aleen aiden said...

hu3,samela.xtau nak apdet ape alin nih sbenarnye.idea xmelimpah ruah mc org len.huhuh

Putry Bella said...

kite ada resepi kek coklat yang mudah n sedap..tgok sini taw http://dapuranakdara.blogspot.com/

asiah_najihah said...

nice blog..suke makan kek coklat kew..