Sunday, March 27, 2011

kerje tak kan abes

Assalamualaikum dan selamat malam :)

Sebenarnye aku xde topic da nak cakap skrg ini.
Aku rase cam katak di bawah tempurung lutsinar dah.
Bosan kowt.
Tapi best la coz tido makan tido makan.
Tu je keje aku.
HUHUHUHUHUUHUHUHU...
Aku rase la, aku nak ubah cikit blog aku nih, biar lain cikit.
Tapi mampukah aku?
Persoalan yg besar di situ.. argghhh...

Dan satu yg perlu diingat kan. Selagi kite hidup di dunia ini,
KERJA TAKKAN ABES!!!! 
kerja dunia dan kerja akhirat :)



Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

 TQ 4 ur reading :)

7 comments:

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

pening kepale aku tgk tulisan ko blah kanan.

fathiah said...

zama: style doe... hahaha

sherah said...

hehe semoga kerja akhirat lebih byk dr kerja dunia.insyaAllah :) thabnks for the komen sayang. hehe

Elie Lily said...

keje memang tak kan pnh habis! :)

btw, i love those quotes in this entry! :)

Nurul Shaheedah said...

saya penah tulis perenggan last tu and paste kat dinding time matrix utk bg semangat. hehehe

Tauke Budu said...

ok..kira ok lagi la tuh bawah lutsinar...bukan bawah tempurung kelapa tu...

Anonymous said...

x kan abis.
selagi bernafas....