Wednesday, March 9, 2011

Mentol Pecah ?????

Assalamualaikum :)

Tadi sambil-sambil aku tengok cite upin dan ipin bersama-sama dengan adik kesayanganku (sayang ke? wateva) aku adelah terbukak satu blog ni, yang bercakap-cakap tentang Mentol Pecah.

Sapa depa tuh???

Mesti korang dah tahu kan. Aku ni lambat ckit bab-bab u-tube nih. Hehehe. MentolPecah ni ala-ala AnwarHadi tapi diorg ni berdua :)

Ni adalah video last MentolPecah. (maybe :)



Kalo nak tengok lagi banyak, pegi la kat SINI :)

Antara kisah menarik adalah:
KISAH1
google
KISAH2
KISAH3


Antara kisah membina semangat untuk belajar adalah:
KISAH1
KISAH2
KISAH3 



TQ 4 ur reading :)

8 comments:

KAMIHIDUP said...

pecah otak tgk dieorg ni, haaaaaa. :)

Nurulbadiah Lai said...

hahahah..superb

~tYa~ said...

tia pn ske dorang
hehehhehe

Cahaya Aina said...

tk pernah tgk dorang..hehehe..my lil gurl suker tul tgk upin n ipin!!hehehe

Einaz Shah Rizal Thomas said...

exchange new link ;)) :


http://einazshahrizalthomas.blogspot.com/

NARDtheNERD said...

first time kenal mentol pecah..
best best,
:))

Mah@mahu said...

Kelakar lah mcm2 cara sekrang nak glamor kan buat secara solo atau buat mcm ni pun bagus gak.. korang ni kreatif lah best..

Raji berkata said...

hahahah bru first time tgk vlog dorg nih ;D
nk usha sume kisah2 yg awal lah
hohoho ;D