Saturday, September 1, 2012

cantek ke?


Assalamualaikum w.b.t 

Hari ini 1 september 2012, sedar tak sedar aku dah nak start semester baru dalam mase tak sampai lagi 2 weeks. Oh no. Seriously, aku tibe tibe jadi malas yang teramat sangat. Sampai kan, kerja aku seorang pembantu rumah di rumah aku pun, aku abaikan *part jemur baju je k :) Apa punye pekerja la ni kan *pekerje tak berbayar OK.

Oh my gucci *tiru gaya oh my english.Barang barang tak beli lagi, cube bersedia dari segi barang barang untuk di beli. Dengan serta merta. aku pun buat wishlist. Wishlist la sangat kan. Aku pun tulis la kan barang barang yang perlu serta penting yang harus aku beli. harus je. yang wajib pun ado. Hihi. Tapi still tak g beli ni :)

Banyak nye barang barang yang aku list kan. Tapi nasib baik mak hantar kan pegi u. Maklumla, u dekat la jugak kalau nak dibandingkan dengan dulu. Hoho.
OH YE.

spot me? :)
Menghilangkan lingkaran gelap bawah mata





Kepada mahasiswa mahasiswi daripada UIAM KUANTAN, sape sape yang berminat dengan barang barang yang postage nye tidak percuma, boleh la SMS saya @ pergi ke familia shops untuk menempah barangan anda dan setibanya saya di kuantan nanti, boleh dapat barang. FREE POSTAGE la konon kan :) pm me *invalid for muslimah T





Crystal Collagen Eye Mask
Shiseido Mineral Mud Blackhead acne mask
Crystal Collagen Lip Mask

Finger Pore Cleaning Brush
Vintage Necklaces and Rings
Wallets and Cardigans and Shoes

wallets

2 comments:

Yuliana Wahit said...

singgah sini.. n follow.

Pwincess said...

Baguslah buat wishlist. Kalau Ee jgn harap. Beli ikut suka je. kekeke =D