Friday, August 6, 2010

gaBai waTeRFaLL

Assalamualaikum kepada sume blogger :))
aku excited ni coz nak story korang sal ak p air terjun sg. gabai
:)) besssssssss sgt :))
biar pun cite ni agak lame coz gambar ni ade lam kamera org lain :))
so rase xbest je post entry tanpa gambar2. :))
apabila da ade gambar2 nye. baru la aku tulis entry ni.
ok. aku p ary sabtu pg la. ntah pukul bpe. pemandu yg membawa kami ke sana
bangun lambat. mlm 2,dye yg beria2 suh bgn awl. prghh... but thanks ya.
sampai jgk kami ke GABAI WATERFALL.
tibanya di sana, kami dikenhendaki menaiki tangga yg amat2 tinggi.
sumput ak doe. argh.. letih gler nek tangga 2.
cam tangga kat batu caves je. tercunggap2 ak d buatnye.
ala ala jungle traking g2.. huhuhu~
sesampainye ke destinasi yg dituju,kitorang teros x sabar nk mandi manda. bes2 nye.
laaayaaannn.. zasss.. :)))





rehat2 jap sebelom mandi. :))
ok.. lets go babe. jum mandi.











syok giler mandi ngn korang. fuh~~ !
lain kali nak g lg ye mr. H... :)))
ok. sampai d cni sje. aku penat ni. bru balik dr men futsal+baling selipar.
daaaaaaaaaaaaaaa :))

5 comments:

Miss Shyra Marchelli said...

best tengok picture. :)

fathiah said...

miss: :) best an :)

Unknown said...

Wah...have fun!at least better drpd saya,gi pangkor dan demam takleh mandi laut~~Saya nak update blog hari-hari.Mind to read? :)

Yaya said...

balakong mana?

fathiah said...

iqbalsyarie:oh yeke?sian nye ko. :)

yaya:lu cari r sendiri. haha :)