Thursday, January 20, 2011

jom parti di alamanda. ada berani

 Assalamualaikum shume :)

party ni da lame berlaku sebenarnye. tapi aku baru nak tulis report dye kat cni. huhuhu. coz xde date for submission kan,so ble2 aku boleh tulis. and sekarang aku nak tulis report tu!!! party ni diadakan di alamanda. dianjurkan oleh aku and the geng. hahahaha. tepat jam 11pm,bermula segala2 di box karoeke alamanda :) alah. aku tipu je la. aku dengan kawan2 pegi berseronok kat sane. lepaskan geram , lepaskan rindu and segalanye lah. padahal every week kuar. hahaha. k aku hidangkan makanan kegemaran korang :p


google

party aku bukan macam ni tau. hehehehe.. ala. saje je nak cakap party liar, nampak cam gempak ckit. biar x gempak pun sebenarnye. tapi ni la OUTING aku yg terbest. dapat kuar dengan kawan2 2 hari tau :) walaupun duit semakin menipis, tapi banyak kebaikan nye. yeke? boleh la kan. buat kenangan sebelom masuk main campus kan. nanti, bile la dapat jumpe korang lagi... sob2.. sedih2 :( meh layan gambar la daripada melayan sedih aku nih :)

 

sebelom karok

feeling weh... pitching lari :)




abaikan gambar2 di atas andai kata itu gediks :) walau ape pun, gambar2 di atas salah satu kenangan yg akan aku abadikan dalam hidup ini. dan aku mengatakan HIDUP INI INDAH andai kita tahu bagaimana caranya. tapi, REMEMBER!!!! hidup tidak selalunya indah, langit tak selalu cerah.... :)
 LIFE MUST GO ON AND ON. 
PRACTICE MAKE PREFECT


inilah kata-kata semangat yg aku selalu gune untuk memotivasikan diri sendiri :)

12 comments:

De'din said...

woooh !
bestnya hang out

btw, jom join contest dedin !
kalo nak tau lagi ?
buka lah blog dedin
hehe

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

rindu rindu !

Taufik's Daughter said...

bestnye every week kua.. ^^

Indah Mulya said...

sakan!girls outing mmg salunya TERBAEK!hehe

Unknown said...

fuh parti liar tuh..aku biasa join parti yg jinak2 je...

kami yang berkata-kata said...

ini party liar bersopan. nice! :)

fathiah said...
This comment has been removed by the author.
fathiah said...

De'din : kalo rajin, aku join :)

missnur : x la every week but blh la katakan cam tu :) heeee

fathiah said...

indah mulya : betol! mmg terbaek :)

azmi : jinak? eeee.... :)

kami yg berkata2 : mmg nice ! :)

Sizzling Suzai said...

alaaaa...ape nih xajak pon!!! hahha dh lar party liar latuh karok plak..my fav tau! haha

Nur Suaidah Bachok said...

aku dah lama tak hangout dengan kwan2.. aishhhhh! T__T

Mawar Merah said...

Ini parti liar paling sopan pnah MM tgk.