Sunday, August 8, 2010

Pembukaan 2.0 -blog Fathiah kena hack?-

salam~ !
hye2~~~ !
haha ;D
posting entry yg anda sedang bce ni bukan nurul fathiah yg buat tau... jangan risau , takde sesiapa pom yg hack blog ni.. aku cuma manusia biasa..


hahaha.. relax r , aku bukan nak takot2 kan korang sume~~~ !
cuma aku ni digelar oleh aku sendiri sebagai mr.H~~~ ! haaa.. itu la aku.. nak letak datuk or dato' H tak boleh la pulak sebab aku belom dapat title tu lagi..


wooooooppppsss~~~ !relax dulu bai~ ! jgn gopoh2.. duduk dulu , kite boleh bawak settle bende ni.. meh sini aku terangkan.. sebenarnye , aku n fat
nak buat blog.. tapi blog gabungan r.. contohnye , jesnita nak buat blog n pada mase yg same jenglot pom nak buat blog gak ,
tapi mereka risau idea mereka akan habis ngan kerdipan mata jika menulis blog seorang diri.. hatta , mereka pom buatlah
keputusan untuk buat blog gabungan.. dengan cara ini , idea mereka takkan habes! *kononnye larh! haha*
mereka pom buat r blog tu pada 1 account 1 G-mail..


haaa~~~ ada paham?? aik tak paham lagi ke?? takpe2 mr.H kan ada~ ! hehe, lihat gambir di bawah ea..

haaa~~~ ade paham?? paham dh?? alhamdulillah.. bagos anak2 ibu ni.. berbaloi gak beli susu baby yg mahal2 gile
mase kamoo sume kecik2 dulu... bhahaha XD


wooopss.. lari topik lagi la plak..
senang story , aku mr.H.. selamat berkenalan.. vanakam , wong ai ni , aisheteru , saranghae , estos amigoes around comes around..
n aku taknak r dedahkan siapa mr.H tu dulu.. 1 hari nanti korang sume tau la ea.. tguuuuu~~~
hehe..
ok ok , pasni korang dapat la melihat entry2 kami yg berlainan dari segi penulisan , prosakata , gambar2 , idea , hiperbola , parabola mahupom jantina..
oh senang je , meh sini dekat2 aku story sikit dengan nada yang mendayu-dayu bak puteri gunung kinabalu..
setiap entry yg ditulis oleh aku , mr.H , akan aku letakkan mr.H di title entry aku tu manakala setiap entry yang ditulis oleh fat takkan diletakkan mr.H di setiap title-titlenya..


haa~~~ murid2 dah boleh beza kan.. teacher dah ghoyak da.. hangpa je tak percaye kt teacher!
hahaha...
''hurm... look at the time now.. time fly when your having fun,,
kalau aku orang berkulit putih memang aku akan cakap macam tu.. tapi aku orang Melayu ! so , aku akan cakap macam ini.. 
''aku rasa aku dah puas berseronok , betul la , cuba kamu lihat masa , ia terbang bukan? hurm?,,
takpe2 nanti aku akan datang lagi untuk post something yg wow kat korang ea.. wait ea..
sampai sini je la ye.. aku nak pergi toilet ni.. nak berak jap..
haha.. pengotor kan aku sebut depan korang.. aish takde la.. aku pembersih je orangnye.. hihi*nadagedik*


ok2 disebabkan korang sume ni gud boy/girl.. so aku bagitau jela ea sape aku , mr.H , siap dengan gambar sekali.. haaa~ baik kan aku?


skroll bawah sikit ea manusia2 sekalian alam..














































































































































bye..
salam... ;)

7 comments:

Unknown said...

ni kira usaha sama projek juta2 la ni...
bagus2...
gud lark!!!

fathiah said...

hahaha~ juta2 konon. amin. tq :)~fat~

afro said...

haha.. hebad2.. tp jgn ekau hack paanthology sudah.. mmg kene santau la ko nnt mr.H..

unGu said...

susah la macam ni.. korang bubuh la nama yang berbeza... contohnye "di bebel kan oleh: mr H" aaa gitu..

fathiah said...

paan : hahaha :)

ungu : oh yeke. mekacih. :) tp tgk lah lau rjin nk tuka2 ni. huhu~

Unknown said...

hahahaha...nak kate pening tak jugak...nak kate tak pening pun tak jugak... yang pendekar tahu....memang kelakar....sempat lagi pendekar bergelak ketawa... hahaha...

Seindah.Bidadari said...

kreatif!!