Sunday, December 5, 2010

cancel ke GENTING, persetankan COSMO WORLD,ts

Assalamualaikum shume :)

ape kabo orang kampung? and orang bandar? :)
moga kalian berada dalam keadaan sihat sihat la ye....

aku nak berstory mory sikit tentang diri aku ini. bukan ape.
sekadar berkongsi pengalaman dengan korang sikit kan :)

YESTERDAY, i went to COSMO WORLD
with my love mr-H
first time kowt kitorang pegi masuk dalam sane
walaupun dah berapa kali pegi TIMES SQUARE :)

pada permulaan permainan, aku main permainan yg langsung tidak mencabar minda. ape kes minda. tidak mencabar daya tahan fizikal :)
AND

ini die, BEST giler .
...roller coaster...
 sumpah best giler. takut weh nak naik roller coaster nih
then aku naik nih. tak tahu name die ape :)

...persetankan...
arghhh... sumpah pening giler babi  naik permainan ni
nak TER-muntah aku weh
laju giler die perpusing pada angle 360....

selesai saja main mende alah ni, aku terus MUNTAH
adoiii... sumpah pening giler.... aku tersungkur di toilet
memuntahkan segala isi perut yg telah ku isi sejak dari pagi tadi.
credit to mr-H kerana menemani aku wlaupun aku dalam keadaan tegang.

TIDAK lama kemudian, peningku berangsur pulih. YES!!
syukur..
aku teros bermain lagi. :)

...best best best...
      budak tu x naik, coz gayat. hahahaha. x style la lu bro.. :)
then aku jalan2 and tengok la permainan ni plak
-
-
-
tak tahu name pe
 pergghhh, aku tengok orang main pun dah pening
sumpah, aku mmg x nak naik... walaupun diajak berkali2 oleh mr-H
sorry ye, aku takut muntah lagi :) hehehehehee

and then aku naik lagi ROLLER COASTER :)
argghh, pening aku kembali menerjah weh.... begok tol...
then, kitorang pun bla. pegi makan and balik :)
 

 tadaa... -tido-
 *blog berwajah baru. blog under construction :)

24 comments:

NARDtheNERD said...

haha.

i pun tak penah main semua ni kat ts.
:P

DayaMohamed said...

ala.. xcool la babe xnaek semua tu. hee~

akema yazid said...

cosmo world!!
best gilaaa kan..
akema baru pegi sana hari kamis mggu lepas..;p

tiefazatie said...

er..pengsan la ifa nie...haha

puteri azny said...

gone nak naik genting ni fat?
gelakkan die!HAHAHAHAHA

Taufik's Daughter said...

tak naik hammer?

fathiah said...

nard n dayah : xnak muntah lg,tu da x main sume :)
akema : best an :)
tie : same la kite
ciput : ala ko,same je
aby nur : ooo hammer,x nek la. huhuhu

Nur Suaidah Bachok said...

aaaa.. sabar sabar.. ku sakit tengkuk dulu naik roller coaster die..

ILA HonEyBuNNy said...

uwawwa..bestnya ..paling takot nek roller coaster la..heheh

Taufik's Daughter said...

asyraf ckp best. tapi mcm seram jer. teringat naik space shot kat genting tu.. cam takut nak main kat cosmo pulak. haha. nanti nak pegi jugak lah. tgk fat main cambest! :D

fathiah said...

molmalla : yeke? hahaha...
honey : betol3. takut giler :)
abynur : try la. mula2 mmg tkt,then OK r :)

Taufik's Daughter said...

fat ok ok tapi muntah.... hehehehe

satisfaction tu penting even da camtu. kan?. :DD

soffea said...

wah.. bestnye men kat cosmo world.. i penah men situ. sume game situ based on pusing2 kan.. sbb tempat limited. :)

fathiah said...

abynur : betol3... hahahaha. kacau je muntah2 tuh.. isk

soffea : best :)

THE GREEN said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

eerrkkk...weekkk!! (pening jap..) tgk pun rasa kpala mcm bpusing2..

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

Unknown said...

weh cam best je..bila aku nak pergi ni wei??
haha....

Gayahspears said...

bestnyer...

Ainna Jalil said...

wahhhh best! ts punya indoor game mmg syok, x payah p genting ^.^

Raji and Yeen said...

ak xpernah naik lagi kalau kt TS
tapi dgr suara org jerit2 tuh
ak dh xbrani dh nk naik =.="

nk2 yg pusing2 tuh
tgk dlm gmbr pun ak dh nk termuntah
huahua

NNZ said...

aku pn penah naik yg pusing 360 deg tuh... sumph penin... tp xde r munth mcm ka... XD

Sizzling Suzai said...

salam..
haiyooo..muntah2 ka..
cane nk mein kat genting nih..hehehe
neway, extream games nih mmg best w/pon takot kn..rse nk neik byk kali COZ KT DAH BAYAR TIKET YG MAHAL! haha

Anonymous said...

eh,ritu aku main benda ni .sampai pening .huwaa.yang putar2 tu last gae aku maen.dna spinner tu best ~

Unknown said...

takut ah!

fathiah said...

betulll... takut... sangat