Thursday, October 13, 2011

Restaurant Nelayan Titiwangsa saksi pertemuan kami

Assalamualaikum. :D


Apa khabar anda anda semua ? Harap harap sihat hendakNya. 
Sumpah lame giler aku tak update blog aku ni. Dah berhabuk dah blog ni kowt :D
Semalam je la, aku ade pos pic Dr. SMS.


Btw, hari ni, aku nak bukak balik citer citer lame yang aku simpan.
Hehehe.
Minggu depan dah nak start Mid Sem nye exam.
Aku rase cam baru je masuk uni ni. Aishhhh.
Tak caye pulak aku dah nak exam. Kejap je kan masa berlalu.


Now i want to talk about Restoren Nelayan. Ade jamuan hari raya tajaan yayasan Terengganu time tu. Cerita hari raya la ni. Hehehe. Dah basi dah kan. Tapi tak pe lah =.= Just tengok gambar je pun :P


  


Just ade 3 gambar ni je. Ni pun gambar dari handphone kawan aku. Camera phone aku rosak, dan tak dibaiki baiki and maybe takkan di baiki :( What a sad story... Erm.


OK lah tu untuk kali ni. SELAMAT HARI RAYA :P


p/s: mid sem dah dekat...... mood: STUDY :P

11 comments:

ahmad said...

reunion ke ? heheh tak pernah p , segan nak jmpe kwn2 lame :)

Abu Bagi said...

wah mcm best je tempat tu...
btw, good luck exam..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..besh aje..

syazwani ab said...

study study!
semoga berjaya :)

anamizu said...

study leklok ye :)




luv,
cik ana

tieha ismail said...

di manakah terletaknya Restoran Nelayan itu?

oya said...

basi pun...layan jer..baru ade semangat nak cite2 kan..

Unknown said...

selamat hari raya jgk.. belated raya aidilfitri.. n becoming aidil adha.. ok la tu :)

tiefazatie said...

wah..cun2..hee

ferry said...

Restorannya sepertinya enak dan lezat makanannya sahabat...
Salam persahabatan dari Indonesia.
Jadi followers juga di sini

farahazyanti said...

bestnye :D