Tuesday, December 20, 2011

holiday yeah ~ !

Assalamualaikum :)


OK, straight to the point. Tanpa diduga tanpa dirancang, aku pegi holiday dalam masa kawan kawanku tengah bertungkus lumus study untuk FINAL exam. FINAL k. Bukan calang calang exam, exam yang menentukan hidop mati tu. Hahaha. Tanpa aku fikir panjang aku bertolak ke sane demi untuk meng "enjoy" kan diri aku. Arghhh. I really need it. HOLIDAY. Puas hati aku dapat ke sane walaupun mostly dah ramai yang dapat ke sane. Take a look this picture :D


Memang dah lame aku nak pegi sini. Dulu dulu aku penah main kat cosmo world, berjaya times square konon konon tu lah genting kan. Haha. CERITA DULU di sini. Time aku main main kat cosmo world memang mabuk la and memang aku pikir memang tak dapat la nak naik genting. Damn. Tapi aku nak pegi jugak genting. Haha. Dapat jalan jalan sane pun, jadi la kan. Bukan nak main sangat pun mende alah tu. Huhu.



Walaupun genting hujan time aku pegi tu, itu tidak menghalang aku. Banyak persediaan yang aku buat sempena musim hujan ni. Memang ramai gilerrrrrr manusia / pelancong kat sane weh. Maklumlah cuti sekolah ditambahkan lagi dengan chrismas yang hampir nih. Tak boleh nak gambarkan betape ramainye. Arghhh.

Cerismes :D
Actually best jugak riplay's belive it or not ni. Tapi tu lah, aku malas nak bace keterangan keterangan yang disediakan tu. Jadi bosan la. 


Setakat ni saje la kowt. Banyak jugak gambar yang aku ade ni, takkan la nak masukkan semua kan. Oh ade satu gambar lagi yang aku nak letak. :)

Arghhh cam tak nampak je...... Tapi tak pe lah.... Wap kuar dari mulut tu, membuatkan aku rase like i am at Korea right now. Hahaha. Teringin nak pegi koreaaaa. OK. see you.
TQ 4 ur reading :) GOODLUCK for FINAL exam. most thankful to Mr-H. :D



8 comments:

♥ solehah ♥ said...

huwaa..bes nyaa.. aritu solehah nk pegi sana jugak..tp nk wt cmane..kna balik sarawak cepat2.. :( jelesss.

Cik Tetra said...

wahhhh bestnye..untunglahh g jenjalan.. ^____^

senses of soul said...

nak buat jugak cam gambar yg bwah tuu uuuuu.....

Aida Azryn said...

hamboi kemain bercuti ye? hehe... :)

aqmalazmi said...

lepas habis final..semua org rasa mcm dunia ini ana yang punya kan??
ahahahhaha

tieha ismail said...

amboih kemain sonok dia eh eh eh ... =p

YouSOF said...

Serius rinduuu gila nak ke sana lagi.. Pernah sekali je pun dan yang paling penting tak puas nak main semua game dalam tu.. haha


Pernah main dekat TS tu, sorang mamat ni muntah time naik benda pusing² kecik tu.. Kesian, malu dia.

Taufik's Daughter said...

1st time and last pergi mse 2nd time date dgn asyraf . tu jelah last.. seyes klu pergi lg pun xexcited dah nak main... menangis main bnde campak org nga buai tu.. bengong punye buai.. -.-"

HHAHAHAHAH. tapi tulah pengalaman paling sweet . :D