Wednesday, April 20, 2011

Seoul Garden

Assalamualaikum :)

Kalau kite pegi jalan jalan kan, confirm kite akan cari makanan kan.
Tapi kali ni, aku pegi jalan jalan hanya untuk mencari makanan
Yang best untuk santapan perut aku.
And kawan aku suruh aku try Seoul Garden kat One Utama Damansara.
Perjalanan yg dekat dengan uni aku. So, x la abes duit banyak sangat kat transpot kan.
Tapi lain pulak jadik nye, tapi xpe lah :)
Jum bertukar menjadi orang KOREA. hehehe

one utama Damansara
Seoul Garden memang mengenyang kan pada sesiapa yang perut besar...

Maklum lah first tyme datang Seoul Garden. hahahaha. 
Jum mengembara bersama saya. ahak


Sebelom bermulanya pengembaraan. PERIOK masih kosong :)
Udang and Kerang adalah haiwan yang paling aku gemar :) TErbaek wokkk..
ayam pelbagai perisa beserta daging yg pelbagai perisa juge.
jum kite main masak masak. fuh... lapar perut nak tgu masak
ini ais-krim. best :)

HARGA MAKAN DI SEOUL GARDEN ADALAH: RM35 per person /weekdays
Sekian sahaja entry aku kali ini... Dan ini adalah pengalaman terindah buatku 
First tyme jadi org KOREA :) nak g korea kan, lambat lagi. heeee

TQ 4 ur reading :)

11 comments:

najah hijriah said...

sedapnye..brape ringgit hbis??

Santan Berlada said...

adoi...
dah la ak tgh lapor ni...^^

Unknown said...

ala suka!! nak p !!!

Mah@mahu said...

Alah sedapnye tapi tak leh makan seafood mcm mana ni hehehehe

sherah said...

u org kedua yg pos pasal seoul garden ni.ni yg buat i rase nak puase sehar lepas tu melantak mcm org gila kat sini XD

KAMIHIDUP said...

seoul memang terbaik!

Mawar Merah said...

Dh lm berangan nak wt kimchi halal sendri...

Anif Abdullah| AA said...

sedap ah..bile nak belnja ni?huu

Nur Suaidah Bachok said...

awak bila nak belanja kita makan kat sini! kita suka korea tapi kita tak tahu kita boleh telan tak makanan diorang. hehehe :DD

akmal said...

sedapnya aiskrim tu..haha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tudiaaa....

sakan nowh...

haha...kalo sedap ok la berbaloi rm35 tu