Saturday, April 23, 2011

IKEA memang serasi dengan meatball ae

Assalamualaikum :)

Dengan ini diumumkan
Bahawa saya telah menjejakkan kaki ke IKEA 
Dan alang alang dah sampai ke IKEA, perjalanan seharusnye diteruskan ke The Curve la kan. depa ni kan bersebelahan je kan. huhuhu. tapi, the curve xde pape pun. namenye shopping mall kan. just jalan2 , luaskan pandangan je lah.


Selepas aku meronda ronda seluruh kawasan IKEA (maybe),
aku pun mengambil keputusan untuk mengenyangkan perut.
Maklumlah, IKEA kan famous dengan meatball nye,. rugi lah kalau x merasa kan. dah lah nak pegi sini susah. kalau dari uni aku, mesti naik teksi. bus TAK ADE!!! menyampah tol (or maybe aku yg x tahu, tolong lah bagitau) huhuhuhu.

haaaa. ni dye meatball yg mr-H nye. 10 bijik. tapi still x kenyang... awak awak... ish2
ini 5bijik. aku punye.. kenyang wooo :)

Itu saje lah yang aku makan. nak cakap sedap, tak la sedap sangat. nak cakap tak sedap, sedap la jugak. moderate je la. Ok, berikut adalah senarai harga:
5 biji meatball: Rm5
10 biji meatball: Rm10
Tart telur: Rm1.20
Daim cake: Rm5.20 (maybe,but just around 5ringgit)

Seterusnye, aku ke The Curve, seberang jalan je kan....
Sampai di sini sahajalah pengembaraan aku di IKEA and The Curve.
mr-H tanye aku, yang berbunyi,
"puas hati awak dapat datang sini" hahaha. Aku menjawab, puas sangat2.
Dah lame aku nak datang sini sebenarnye... TQ Teman Hatiku :)

OK. entry tamat :)
TQ 4 ur reading

26 comments:

Unknown said...

salam.

sama la..

baru balik ikea td..

n mkn daim cake tu..

hehe

sherah said...

saya suke daim cake dia!!uwaa teringin!!!

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

ala cemburu. nk meatball tu !

LiFe KaMi said...

lama betul tak jejak ikea,
tak pernah pula mkn kat sana tgk mcm mahal je,
kalau meatball tu sedap nanti gi sana kena makan juga ni..:)

Sizzling Suzai said...

hahah smpai sudeh sy xpnh rs lg..meatball terlebeh femes ikea nih ^^

Unknown said...

owhhh..inilaa yg semua duk heboh kater nk makan meatball tu..hehe

KAMIHIDUP said...

KAMI tak pernah sampai ikea ni lagi. :(

Izyan Masri said...

MEATBALL IKEA MEMANG SEDAP XD
PEGI THE CURVE TENGOK MOVIE JE YANG BEST.NAK SHOPPING TAK BEST PONGG :D

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...ila selalu g the curve..

tapi jarang lak g IKEA...

pernah g sekali ja...adehhh.

Amoi said...

meat ball dia sedap tak?

hehe

Kak Mahh said...

Akak belum pernah ke Ikea n The Curve

FazMelati said...

alaaaa entry makanan ni yang buat i lemahhh gila ni. meatballl pulak tu! uwaaaa nak meatball. sobs sobs sobs.

Hotel best at LangkawiHoliday!♥

Unknown said...

best nya..yong je xdpt merasa lagik

NARDtheNERD said...

wah.
meatball.
nyummm nyummm.
:)

Mama Gee said...

tak pernah makan pun..asek tgk entry org makan meatball ni je...ntah bilalah nk rs...

rajinnyaa jalan2 pakai baju kurung, hehee

Unknown said...

uit macam sedap la pulak aku tgk bendal alah tuh

Unknown said...

Ikea sangat besar..tak mo pergi lagi dah...huhu
sakit kaki wooo~

adwafarahin said...

nyum nyum nyum dapnye ^^

fathiah said...

amoi: boleh tahan la sedap dye 2 :)

fathiah said...

lala: xla besar sangat. tp besar la jugak :)

Unknown said...

bessnyer kalau pi IKEA

CouLeur de Chiqu3 said...

sume org lovee ikea meatball kan..hee ~~ so do i !

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

xske pegi weekend..penuh gilak!!
daim cake? fuhh!!!layaan!!

KAMIHIDUP said...

salam, lama senyap fathiah? takde update pun. :)

cik najah said...

mintak sikit meat ball .. hehe ;)

Sh.Aida said...

segaknya meatbol tu..nmpk sdap seyh..