Sunday, October 24, 2010

aku dapat tawaran medic oversea la :)

Assalamualaikum :)

petang tadi,tengah aku sembang2 ngan kawan2 aku yg bertempat d bilik aku, aku mendapat satu panggilan daripada satu nombor baru. aku pun angkat la kan. kot2 ade yg nak kenal. hahaha. gurau2. berikut adalah perbualan aku

caller : hello,ni cik nurul fathiah ka ?

aku : ye. kenape?

caller : saya daripada yayasan terengganu.

aku : ye.

caller : anda mendapat tawaran ke Melbourne, Australia

aku : melbourne, Australia ? saya x dapat pun tawaran tu.

caller : tak, sekarang anda dapat untuk sambung dalam kos medic

aku : (aku terdiam sambil berfikir)

caller : senyap..................................... seribu bahasa

aku n caller : hahahahahahaha

aku : hahahaahahahahahahahahahahahahahaha...


aku tertipu. bengom punye caller. aku baru cam suare ko wahai mrH.
 pandai ae ko kenekan aku. dah dah dah ko. pegi stdy. esok da nak exam da. aku mampu doakan ko berjaya ye. jawab leklok tau. buat sume yg amik final exam. GUDLUCK :)

...tengok betol2...
...ni aku besarkan...
FAT ? tu nama panggilan aku kat u. glamour x ? haha...
terima kasih sume...

7 comments:

paan sabri said...

haha.. kesah sebalik baju tu wat aku gelak sorang2..

AiDa AzRyN said...

Baru ingat nk ucap tahniah~ LOL

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahaha terbaekkk ! aku ingatkn ko nk pegi tinggalkn aku dh td, haha

Indah Mulya said...

tere sungguh wat lawak skuter..hehe

alinac lover said...

SUSPEN JE..HEHHE

F.I.C.K.R.Y said...

Kirenyer ni panggilan hangit la ni?!

Heheheee...

fathiah said...

aah... pangilan hangit.. sakit aty :)