Tuesday, October 5, 2010

"comei lotte contest by jaijina"

Assalamualaikum :)

kali ni aku mau join contest yg dianjurkan oleh jaijina kite. contest yg diberi nama comei lotte cam aku budak2 kecil.

...klik d cni...
biodata kanak2 yg aku mau join contest ni adalah seperti berikut :)
nama : muhammad nur fadzrul ( adik aku)
umur : 1tahun 10bulan
nama bapa :  nizam (bapak aku)
nama ibu : wati (mak aku)
-
-
-
-
-
-
-
-
dengan ini aku mempersembahkan budak ci comei lotte
...adikku comei lotte...

ni adik bongsuku. sangat ske ngn kucing2. meow meow meow. tengok la gambar ni dipeluknye kucing jiran aku sambil tersenyum puas dan comei lotte. bukan senang adik aku ni nak posing time amik gambar. :) aku pun tersenyum puas melihat picture ini seakan-akan comei lotte jge. hahaha.

tag : tiefazatie, wani, muni

3 comments:

sukemakan said...

comeinye adek die!

Unknown said...

wah3..rancak kau join contest skang..hik2

fathiah said...

sukemakn : terima kasih :)

azmi : bosan doe