Sunday, October 24, 2010

destinasi cinta

Assalamualaikum :)

arghh,penatnye aku. jauh perjalananku dari ganu kite ke kiil
berat giler beg aku bak kata kawanku "eh,ko bawak batu ke"
batu? hehehe... ish,xde la.

 putra == kl sentral == stesen u == u

perjalanan ku sumpah penat dengan perut aku yg kosong
perut pula meminta d isi tapi selera makan kosong
argh,aku mesti kuat. mengalas beg yg dipenuhi batu


jam2 petang barula perut minta d isi,aku dengan senang hati
memberikan nye......


...dua-dua x sedap...
===============================================


lepas makan n makan n makan kepala ku penin.
minta direhatkan,tapi aku x nak. nak update blog la katakan
tapi,,, hampehhhh... tiap 2 3 ayat da terlentang tido.


ok. destinasi cinta aku adalah selangor coz
tempat aku belajar la kan. berbekalkan azam baru
diselitkan  semangat baru,aku akan buat y terbaek untul sem ni
insyaAllah



4 comments:

AiDa AzRyN said...

Gud luck 4 dis sem~ :)

ciput azny said...

koya la minah ni.HAHAHA

Aqilah Nur said...

tp kalau i skg ni, tgk makanan tu, event ak sedap pun i ckp sedap.
arghhh.. i need food badly!

alinac lover said...

OH.LAPAR NYER :(