Tuesday, December 28, 2010

ni dia tunang HELIZA HELMI

Assalamualaikum :)

aku bukan nak ajak korang bergosip ke, ape ke. cume just nak share ape yg aku bace. hehehehe. ini cume tentang awek cun GANU KITE :) HELIZA HELMI. sape yg x kenal ngn awek mata bulat, bintang akademik fantasia ni kan :) OK, betol ke heliza nak bertunang? aku pun tak tahu sebenarnye... jum tengok pic ni
-
-
-
-
-
-
-
jengjengjeng
-
-
-
-
-
-
-


peminat heliza
opssss..... ni bukan bakal tunang heliza tau. hahahaha.. ini cuma peminat heliza. minat ke? hehehehe. pandai2 je aku nih.. 


aku bace sal ni kat SINI.


aku pun tak tahu kesahihan cerita ni. maaf ye sume... :)

10 comments:

iwan_dextrous said...

ok lah tu..hahhaah


Dextrous cyber life

Afiefah Safieni said...

apa2 pun heliza memang comel./.

Atyn Roslan said...

hahahah! ingtkan tunang dia. :D

btw, comel la dia ni. O.O

Hanisah Safian said...

comle nye heliza kan? O.O

ciput said...

SCANDAL TERHEBAT.hahaha

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahahah perghhhhhhhhhhhhhhh

Sricahaya said...

bulat sungguh mata heliza ye.

YOUsoF said...

waah² waah.. beliau memang comel!! ;D

*ade sorang kawan laki siap buat wallapaper kt hp lagi hehee

SizZLing SuZai said...

hahhaa..wat gempak je..i pon tertipu juge! XD

Hatim said...

aq ingtkan tunang heliza btul2 tdi...