Monday, January 3, 2011

silat VS taekwando

Assalamualaikum :)

semester telah pun bermula, bermula nya lagi satu kehidupan untuk manusia yg bergelar mahasiswa dan mahasiswi. wah. just untuk kawan2ku!!! :) aku pun tidak kurangnye, pertengahan sem sudah berakhir, hanya ade separuh jalan lagi untuk menamatkan sisa-sisa baki  sem kali ni. 5weeks to go! yeah.. berusahalah kawan2 ku agar korang boleh grad sem ni. aku xboleh la.... ade satu short sem untuk aku harungi dengan hati yg tabah dan suci :)

ok, back to the topic.

SILAT????
google
TAEKWANDO???
google
which one do u prefer? 
atau dua2 xnak? cam aku. aku dua2 xnak. hahahaha :)

tapi hebat la kalau korang masuk seni2 mempertahankan diri ni. boleh protect diri, and orang2 disekeliling jugak kan. ade baik buruk nye la kan. bukan silat dengan taekwando je, banyak lagi kan. tapi, aku tak minat. sekian :)

mr-H

ini my mr-H tau. hebat x, hebat x? x hebat lagi la der... 4 keping, baru la WOW der. hahahaha... cube lagi. cube lagi tau :)

8 comments:

iwan_dextrous said...

ak blaja silat jugak...try jugak nk pegi taekwando tpi tok guru ak kate cukup2 lah tu.hihih


Dextrous cyber life

ijat_asni said...

jemput jemput la menerjah blog ijat
http://ijatasni.blogspot.com

^_________________^

alinac lover said...

yong penah try dua2...tapi smua skerat jalan

... said...

as salam..
wah~ mengkarate genting...highland

:D

saya tak pilih dua2.huhu

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahaha. fat, aku dulu taekwondo. smpai belt merah. lps tu dh mls gile nk gi lawan taekwondo. haha

Azmi said...

aku suka karate..ada bran??

Sricahaya said...

wow..hebat..

Mar said...

prefer silat lagi,...coz rmai kwan2 yang blaja silat,..best tgk diorang perform..