Sunday, January 30, 2011

sony ericsson Xperia x10 milik saya

Assalamualaikum :)

ini milik saya

google

ini milik saya satu hari nanti. heehehe... sape nak kasi hadiah kat aku? kasi nset ni tau. :) kalau nak tunggu aku beli, nset ni dah basi dah. tapi ini hanya angan-angan. tak salah kalau berangan kan :) k lah.. daaa....

best giler photoshoot di putrajaya :) tq alll....

12 comments:

LehaMY said...

huhuhu . saya nak gak ! tapi bajet tak cukup. hehehe :D

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

mane gamba photoshoot kalian ?

bighagenjo said...

gileeeeeeeee ah, aku nak merasa pgg ni pon harammmmm.

fathiah said...

LehaMy: saya pun :)

zama: nty aku update :)

~Nur Zulaiha~ said...

eh.. bnda nie kann...
byk kat kedai..
g arr ambik...

fathiah said...

zulaika: kalo blh amik je, lame dah ade

LiFe KaMi said...

satu ari nanti yer..
bgus semangat le kumpul duit..:)

AMMAR YASIR said...

cantiknya Xperia ni...huhuhuhu

fathiah said...

life kami: hahaha. angan2 je ni :)

ammar: mmg cantik

Enna Banana said...

oh ma gad! teringin teringin >.<

misnurr said...

igtkan.. mmg da jadi milik awak fath.. hahaha. yeye je title.

p/s : minta kat mr.H awak. ;D

misz FaTiN said...

kamu sama macam one of myfrenz.. suka sangat nak enset ni. apa2 pun,, enset ni mmg smart.. ^_^