Wednesday, February 15, 2012

bermulanya sebuah perjalanan ~ !

Assalamualaikum :D


Bermulanya sebuah perjalanan untuk sem baru ni. Sedar atau tak, aku telah selamat menempuh satu sem yang amat penuh dengan cabaran, dari segi mental dan fizikal. Sebenarnya lebih banyak cabaran mental yang aku lalui. Banyak sangat perkara baru yang terpaksa aku tempuhi, ditambahkan lagi dengan segala bagai perkara baru. Paling aku sedih terpaksa berjauhan. Aku tahu setiap yang berlalu ada hikmahnya. Dan aku sedang menerima semuanya dengan hati yang terbuka agar ade sinar bahagia di sebalik yang berlaku. Aku berdoa agar semester ini, adalah lebih baik dari yang sebelumnya. Amin. 


senyum tak perlu kata apa apa :)


GoodLuck pada semua :D
Take care :)
Have a nice day :P
TQ 4 ur reading. As salam. 

5 comments:

musingan said...

good luck to the new challenge... smile and face it with all your being.... life is a mystery to live... not a problem to solve... if you're facing difficulties don't be sad.. ALLAH is all knowing... pray hard and perform SALAH 5 times... do more sunna.. life is a challenge... but eventualy what ever there is waiting for you out there... I am sure ... you can do it...

A retarded kitty said...

eceh, belajar rajin-rajin kak

kekeke

musingan said...

thanks for dropping by to my site... appreciate what you said... terrimah kasih...

J. F. M. M. said...

Greetings from Spain.
I am an amateur photographer and public blogs. The photos of my people are in:

http://zorita01.blogspot.com/

I hope you'll visit me.

syafiqa said...

terus berjalan.
ni lah hidup! ehem..