Sunday, May 6, 2012

Sembang Pagi


Assalamualaikum ~ !


Ape khabar semua? Harap harap semua nye baik hendakNya :)
Nothing much to say. Sebenarnya aku pun tak tahu, aku nak tulis ape ni. Banyak perkara yang berlaku, baik mahupun buruk. Lumpah sebuah kehidupan duniawi. Kita tak akan terlepas dengan setiap ujian yang diberiNya bertujuan untuk mendidik hati dan ujian itu tanda sayangNya. Bersabarlah sahabatku. Semua orang pasti merasakannya cuma berlainan jenis ujian tersebut.


Ops. Ceramah subuh. Subuh la sangat kan. Jadinya disini, dapat saya simpulkan bahawa tabahlah menghadapi ujianNya kerna disitu mungkin terselit kemanisan :)


Ok lah. Aku baru teringat tujuan aku taip entry ni. Nak cakap yang buat pertama kali aku berkayak di universiti aku. Aku tekankan cikit ayat ini, pertama kali di universiti. Maknonyo, sebelum ni dah pernah la. Faham. Hohoho. Best. Tanpa dirancang aku pegi. Ade mamat ni sound aku. "Alah, nak kayak pun pakai seluar jeans". Der der. Wa tak rancang OK.




Sampai di sini sahaja lah pertemuan kita. Senyum sokmo deh. 


P/s: study2, final dah dekat :)
TQ 4 reading.

3 comments:

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

wahhhh. aku pun dah main kayak kat uia fat :D

fathiah said...

zama, nty ak nk g main kat gombak pulak k :)

aindzaya said...

berkayak! pandai ker tu dear?huhu

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".